Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vinterkräk!

Jaha då var det vår tur då....Blä. Nova började klaga på magont igår när vi körde hem från att ha hämtat Micke på jobb. Sen precis innan vi skulle käka började hon kräka och sen fortsatte det hela natten. Jag hade ju redan bestämt att gå på föräldramötet så jag spritade mig väl och begav mig. Roligt att höra om allt de hittar på, träffa idrottsläraren mm.

Natten har Micke skött, jag gick upp strax innan 7 och tog över. Då sov Nova och vanade ca 8. Inte kräkt mer. Nu sitter hon och grejar med ipoden =)

Philip stannar hemma idag med. Jag tog hem hans mattebok igår så han har att göra + lite läsläxa oxå. Vi gjorde några sidor matte imorse innan Nova vaknade. Vi har städat ur leksakslådan här nere, nästan helt tom nu. Så mycket av Philips saker var det i den!

Blev en ny vagn igår, har inte hunnit fota eller nåt pga ovanstående....Men snygg och bra är den. Nova provsatt igår när vi kom hem =)

Jag känner inte av något än *peppar peppar* Sist jag hade kräksjukan var i okt -02. Jodå jag var höggravid då och det var INTE kul alls!!

HANDSPRIT IS THE SHIT!




Kommentarer
Postat av: jane

Här med, IGEN! Leon vaknade imorse helt darrig, blek och törstig och slö...misstänkte ju starkt att nått va på g. Så ringde dagis och vab. och sen kom det ja..kräkt två ggr. Men nu har han sjukt god aptit och vill äta och dricka hela tiden, Och ingen feber har han haft! Wierd...Krya på Nova

2010-02-09 @ 12:30:57
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jane: Tack =) Bläää det är så jobbigt =( Nova hade 37.7 för nån timme sen. Usch asså. Jag e absolut inte känslig men jag vill verkligen INTE bli så dålig nu med en arm i gips, fet o jävlig ;-) Krya på Leon oxå! Kram

2010-02-09 @ 14:53:17
Postat av: Mia

Ta och svälj ett par vitpepparkorn med ett glas vatten. Vi gör det när Alexander varit kräksjuk. Funkar, fick tipset från dagis :) Och jag i ett par dagar när jag var gravid med.

2010-02-10 @ 20:52:07
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback