Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

zzz

Nej nu måste jag sooova. La mig ju tidigt men sen började Nova gny och ha sig. Hon har problem med sina polyper. Får inte luft och har ibland andningsuppehåll. Detta i kombination med att Elliot vaknade i magen, gjorde volter! Och Mickes snarkningar på sitt sätt. Great! Så jag har varit vaken nu i två timmar. Kollat lite hur man syr muddbyxor. Tänkte göra till både Nova och bebis, ja kanske till Philip med att ha hemma typ. De är ju mjuka och goa! Jag har aldrig sytt något i hela mitt liv typ så detta är ett infall bara. Men vore kul att sy, såna i velour, som Lindex stjärnbyxor som finns i hur många olika färger som helst. Tycker dom är såå fina =)

Nova ska btw troligtvis opereras för sina polyper men de vill vänta tills hon är 3 år. Skitjobbigt med dessa andningsuppehåll och synd om henne. Hon vaknar ju upp i panik av att inte kunna andas =( Nej, nanna nu så jag kan åka och kolla tyg och muddar imorgon =)

Natti






COOLA =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

stackars Nova :-(

precis likadant som Simon har det.

Skit tuffa byxor me like

jag kan tyvärr inte sy, men vill gärna. kram

2010-02-28 @ 14:26:50
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback