Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Confused

Bilen hämtades igår, 2619 kr fattigare men det känns mkt bättre =)

Nova är lämnad på dagis 10.30, tog pulkan dit. Philip lämnade jag 8.15 imorse. Jag trodde jag skulle jobba dag idag så klockan ringde som vanligt 5.10 och halv sex masade jag mig upp. Sååå trött ;-) Men när jag kom till jobb nån minut för sent så sa B-M nää du är inte sen men ett par timmar tidig! Neeej! Första gången det händer faktiskt haha. Jaja, hem igen då.

Nu ska jag dra strax, vi har möte kl 13 på jobb så det kan man ju vara med på. Jag har fått februari ut oxå på jobb. Najs =) Jag kommer acceptera vad de ger mig efter det om det så är på en annan avdelning. Jag är ju lasad, så tar jag havandeskapspenning sen den sista mån eller 2 mån.

Thank u soo much for the chocolate from France!! Very GOOOOD =)=)

Och tack mamma för lånet av bilen igår =)

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Pilla

haha, ja då kunde du ha sovit lite längre... ;)

2010-01-13 @ 15:12:07
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Sessan

Råkade bara hanma här och säger hej. Grattis till er kommande 3:a Kram

2010-01-15 @ 23:19:10
URL: http://sessansally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback