Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gräsänka

Nu är det bara jag och Nova hemma. Vi hann inte lämna in datorn. Skyller på att Micke missade avfarten ;-) Vi lyxade sen till det rejält med kinamat när vi kom hem. Gott men fan vad dyrt ;-) Jaja, det är fredag och vi har snålat bra den sista tiden.

Imorgon blir det en tur till Landskrona, (övningskörande) lämna in datorn och handla mat på Willys. Vill inom H&M med, "behöver" ett nytt nagellack =) Nova håller med. Hon vill oxå ha sina naglar målade ju.

Nova sov ca en timme i bilen innan (!) Jag hoppas sååå att hon somnar till iaf 21, då ska jag sova. Är så trött alltid. Imorgon är det Mickes sovmorgon så min väntar på söndag. Najs. Fast jag sover inte så länge, kanske till 9 eftersom jag lägger mig så tidigt. Men ändå, det är grejen att just slippa gå upp utan kunna ligga ochdra sig OM man vill. Inte sova kanske men vila, läsa lite etc. Nu har vi iofs det väldigt lugnt denna helgen med bara Novahemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback