Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjukling

Lilla Novis är varm och har feber =( Hon somnade 21.30 igår efter sin lilla powernap på eftermiddagen och sov sen till 8.20 imorse.  Först vaknade hon 6 och nåt och jag tänkte neeeej jag oooorkar inte ;-) Jag är så himla övertrött, det hjälper inte heller att sova mycket för det gör jag verkligen. Lägger mig 20-21 och sover sen till 7-8.

Nu sitter Nova här och tittar på Hanna Montana. Hon är helt frälst i det programmet ;-)

Vi får se hur det går med våra planer idag. Har inte gett mig på att ta tempen på henne, det får Micke göra sen när han vaknar. Har bara rumptemp...Måste köpa örontemp nu snart.



              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback