Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvätta

Upp med Nova vid 8, helt okej tid. La oss innan 21 går sen kollade jag på tv en stund. Animal Planet, Animal cops i Phoenix. Hur kan folk vara så jävla grymma mot försvarslösa djur?? En hund hittade de bunden (!) i en soptunna. Han var lämnad att dö där och var givetvis i chock när han räddades. Sen de som inte tar sin totalt sönderbitna hund till veterinären utan låter den gå så med smärtor i mer än en vecka. Ägaren där skulle jag vilja sarja på det sättet sen låta honom gå med öronen hängandes i slamsor bl a. FÖRJÄVLIGT!!

Idag kommer min mamma hit ca 13 och ska tvätta i vår tvättstuga. Nova och jag börjar med vårt vid 12. Har inte så mycket men nu när vi blivit så ekonomiska =) så är det bra om vi kan undvika att tvätta här inne utan boka en gång i veckan. Det enda som kostar att tvätta där ute är ju tvätt- och sköljmedel.

Nova var så mysig igår kväll. När hon är riktigt trött är det såklart mycket behagligare att lägga henne. Inget skrik, inget bråk =)) Hon låg och sa "Jag änkar dig, mamma!" hela tiden (jag älskar dig mamma) Hon är så söt!!






HAHA, ja tack för att man har egen tvättmaskin iaf när man har en liten bebis som verkligen vet hur man skapar stooora tvättberg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback