Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tvättar

Nu håller tvätten på att bli klar. Mamma är där ute nu och fixar med sin tvätt. Jag ska strax gå ut jag med. Ungarna är rätt lugna för tillfället. Bra =) Micke är inte hemma än utan på väg hem från Lund. Badbesöket var mycket uppskattat av barnen =) De ÄLSKAR att bada, speciellt Nova. Det stora minuset idag var att även jag fick betalafast jag inte skulle bada. Visst om det alltid varit så men det har det inte. Dåligt.

Imorgon ska Micke jobba. 8.45-18.30. Undrar hur det ska gå? Han säger att han kan vabba en halv dag men det känns lite onödigt. Vi loosar redan pengar som det är. Nova kommer få vara hemma med mig så lämnar Micke Philip i skolan och sen får han gå hem själv. Vi har typ 5 min hem från skolan men jag hade egentligen tänkt vänta i ca 2 år med att låta honom gå hem själv. Fan jävla skit. Han kan ju inte heller vara hemma från skolan. Jag gick runt inne på Willys idag och fyyy vad ont jag har i ryggen nu eftersom jag haltar så mycket. Mamma har ordnat omläggningsgrejor idag så såret är nyss fixat.

Kommentarer
Postat av: Diana

Hoppas du blir bättre snart! Du får ju ha Nova på dagis i och med att du är sjukskriven, men det vill du kanske inte? Kram Diana

2010-01-24 @ 18:14:25
Postat av: rebecca

Diana: Tack =) Jo jag vet men det blir problem med att hämta. Lite länge att ha henne där Mickes hela arbetsdagar. Det kommer ju vara ansträngande att ha henne hemma oxå men jag kan verkligen inte gå. Kram

2010-01-24 @ 19:50:35
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Iverragna

Very informative. Great site. Really professional.

2011-03-30 @ 17:31:39
URL: http://iverragna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback