Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Nu känns det mer okej i armen men min tumme är mycket svullen. Rätt svårt att röra fingrarna så som läkaren sa att jag skulle göra. Men det kommer väl. Benet däremot gör mer ont idag. 13 stygn är det jag fått. Jag föredrar att vara stilla för då känns det inte. Ska jag på toa t ex passar jag på att göra andra saker samtidigt. Jag blir rätt uppassad så det är lugnt ;-) Kunde sova en stund innan när Micke och barnen var och köpte lördagsgodis. Tror natten blir bra mycket bättre.

Tänkte lägga upp bilder sen så inget för den känsliga då. Kan lägga den värsta bilden sist och som klickbar så ingen svimmar ;-)

Tänker på min vän....stackare =( Jag önskar verkligen ingen det som hon går/har gått genom. Tänker på dig gumman. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback