Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Värdering

Idag kommer det två mäklare hit och värderar vår lya. I förrgår var det en och kollade. Vi har ju spanat på nytt (billigare) boende men behöver veta vad vi kan få för detta om/när vi säljer. Vi skulle verkligen behöva fixa till badrummen och köket. Någon som har bra kontakter? Sånt kostar ju en hel förmögenhet. Vi har dyr hyra här och med lån + drift är det verkligen i överkant MEN vi har ju en lagom yta. 120 kvm och 4,5 rum i 1½ plan. Hade hellre haft 1 plan, iaf nu när jag nästan är lika stor som själva huset....

Idag ska jag jobba 13-22 sen 6.45-15.45 imorgon oxå en dag till på fredag. Rätt jobbigt nu att inte sova ordentligt. Nova har varit ganska bökig oxå om nätterna men idag var en bra natt =) Novis var hemma igår med pappa, hade sån hosta men idag ska hon gå. Lämnas 10.30 så fort ena mäklaren är klar här sen kommer nästa kl 11.

Elliot? Visst är det ett fint namn?? Annars gillar jag Alexander jättemkt men det heter ju Philip i andranamn ;-)

Stackars min vän och hennes familj som mist sin lilla bebis i magen....Finns inga ord. Jag är så hemsk ledsen för din skull gumman =((( Tänker på er! ♥♥






Kommentarer
Postat av: jane

usch fy så hemskt!Stackars den familjeln=(

2010-01-20 @ 09:43:46
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Unni

Hej, hur gick det på värderingen? Vilken mäklare har ni använt er av? Stackars familj... Det är fruktansvärt att förlora, stora som små...

2010-01-21 @ 11:55:43
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Evelina

tackn gumman!

det känns tomt, men förhoppningsvis blir det en bebis 2011 istället. kram

2010-01-21 @ 16:26:57
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback