Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dagens bravader...

Såja, mkt behagligare ute. Jag är typ inte ute när det är som varmast. Det går inte med en liten bebis men jag personligen älskar sol och värme =)

Idag har vi haft fullt upp med rengöringskillen som kom och demonstrerade sin maskin. Tja, han var här mellan 10.30-14.30. Länge om jag får säga det själv. Angela med sin lilla flicka Moa, född 8 maj, kom hit en sväng vid 13. Vi hade inte träffats sedan Nova var ett par månader gammal så det var ju ett tag sedan ;-)

Vid 17 begav jag mig till Rusta och ÖB. Köpte duk, servetter och en tårtspade (skämmigt med stekspade på dopet hahaha) till dopfesten eller vad man kallar det. Köpte lite små korgar med att ha till mina och Elliots smågrejer i badrummet.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan det blir dusch och läggdags. Micke försöker få Elliot att somna i vagnen, han är inte glad ;-) Ja Elliot då!



Bodyn (+ en annan) har Elliot fått av Lotta M, tack =)


Kommentarer
Postat av: jane

va inte mamma hos er oxå ?

de fick jag för mig

2010-07-15 @ 16:43:01
URL: http://thejade.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jo det var hon =)

2010-07-18 @ 10:56:07
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback