Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ensam hemma

Nova är med Micke på jobbet en stund. Kul för henne att komma iväg lite och hon verkligen älskar att vara med honom på jobb. Spännande där ju =) Elliot sover efter en hel del ätande, bajsande och snackande ;-) Har rensat mmin mail, käkat, tvättat, hängt tvätt och plockat undan. Sökte ett jobb igår, timvik inom hemtjänsten i Lomma. Perfekt att hoppa in när jag känner att jag orkar och kan då Micke är ledig. Aldrig fel med pengar heller för den delen.

Hade en trevlig kväll med grannarna på gården igår. Det blev bad och lek för barnen (Nova och tre andra) och vin, cider, öl och snack för oss vuxna. Nova ÄLSKAR ju att bada men utan armpuffar blev det mest "blubb blubb blubb" ;-) Elliot somnade ca 21 sen matade jag honom i sömnen vid tolv när vi hade kommit in och gjort oss iordning. Nova slocknade i min famn vid 23.30, myyys =)

Nu ska jag kolla lite mer jobb mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback