Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredag

Precis varit och besökt en förskola här i byn. Det står nog mellan två stycken vi valt ut. Micke är där nu och kollar på båda. Jag var jättenöjd med den jag tittade på. Bra personal, bra bemötande, bra planering, tema, inne- och utemiljö, uppdelning mm =) Vi får se vilken det blir. Lyssnar man till Nova låter det "JAG VILL INTE GÅ PÅ DAGIS!!!"...men så är det inte hon som bestämmer heller. Hon är för liten för att veta sitt bästa.

Micke jobbar 13-00.30 idag. Philip ska åka till sin pappa, hämtas ska jag fråga om eftersom jag ogärna ger mig ut och kör med alla på eftermiddagen. Det slutar med att Nova somnar i bilen sen är hon omöjlig att lägga. Läggningen är min ikväll. Ska bli intressant =)

Vaknade 5 idag av en knorrandes Elliot som ej kom till ro. Nu är han inte täppt i näsan, det bara låter så. Hoppas inte han fått min kassa näsa men sånt kan väl inte vara ärftligt?

*Gäsp* börjar bli lite smått trött. Ska ordna lunch snart till barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback