Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Grillat

Idag började dagen ca 6.15 för min del. Gick upp 6.30 med alla barnen *tidigt* Vad är det för fel med att sova till 9 en söndag liksom ;-) Mycket bråk och skrik mellan Nova och Philip. Det är som att ålderskillnaden halkar ner till 2-3 år istället för de nästan 5 åren det faktiskt är. Iallafall så har vi fått en del slängt på återvinningen, Micke var där två rundor med diverse skit från förrådet + trädgårdsavfall. Nu ser trädgården lite bättre ut. Ska ta och klippa gräset imorgon, idag varken hann eller orkade jag. Övervarmt ju men nej jag ska inte klaga för snart kommer kylan igen. Somnat på soffan gjorde jag precis innan Micke kom tillbaka från återvinningen, ensam med TRE barn i huset. Då är man bra trött ;-)

Vid 16 kom syrran och hennes sambo Jocke hit på grill och snack =) Trevligt trevligt. Jag och syrran planerade lite inför dopet, hon ska hjälpa mig med tårtorna och maten. Jag behöver all hjälp jag kan få så det är mkt tacksamt =) Inte så man har all tid i världen med tre barn precis. Vill ha allt PERFEKT men vet att det är omöjligt. Bra nog får räcka och jag är glad om Elliot inte tokskriker i kyrkan som Nova gjorde. Alla som var där kommer väl ihåg? ;-)

Ni som fått inbjudan: GIVETVIS är era barn välkomna till dopet =)) Det är ju barnens högtid ♥

Ska visa kortet här, de kommer fram med posten imorgon

Framsida



Baksida



Kan rekommendera www.optimalprint.se =) 21 st kort för 170 nånting kr exkl kuvert och snabbt kom de fram trots att jag ej tog expressleverans (60 kr ca, dyrt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback