Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Landskrona

Idag ska jag och Elliot till Landskrona tillsammans med Ebba och hennes tre barn =) Vädret är fint och Elliot mår mycket bättre, sitt goa vanliga jag igen ♥

Micke sover, vet ej när han kom hem men det senaste jag hörde igår vid midnatt typ var att han och David skulle till sin arbetskamrat i Lomma ;-) Hoppas han inte mår alltför dåligt idag. Jag skulle haft "min kväll" idag men vafan, hur roligt är det egentligen dagen efter + att jag behöver både slinga hår och tvätta/städa bilen och det tar ju sin tid. Bättre att ta det lugnt, njuta av att det är stilla här hemma =) Imorgon fyller Micke år och Nova kommer hem. Idag fyller min mamma år! GRATTIS ♥

Ska packa ett tradera paket som jag postar i Landskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback