Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lekbesök

Nu har vi käkat lite. I denna värmen + med en massa fika innan så hade man ingen direkt aptit men det fick gå, man måste ju äta.

Lotta, hennes bror och kusin Sandra med barn var här innan. Barnen lekte i vattenspridaren och hade jättekul =) Tack för lek- och fikastunden!
 
Pratade med min moster tidigare och hon kommer på dopet iallafall =) Det hade tyvärr blivit ett missförstånd så hon kunde inte följa med sin son (min kusin) och hans sambo till hennes ursprungsland på besök.

What else? Inte så mycket faktiskt. Imorgon ska allt till dopet handlas. Fick sålt Acta Graco vagnen idag så den förtjänsten får stå för kalaset =) Sen på lördag kommer sis hit och hjälper mig med smörgåstårtorna sen tar vi kidsen så Micke kan göra doptårtan.

Orkar ej tömma kameran på bilder nu, blir ett framtidsprojekt ;-) Lillen sover och jag ska nog göra en kopp kaffe och sitta ner en stund. Nova och Philip är ute/inne hos grannen. Har de flyttat dit tro? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback