Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Nu är jag och Elliot ensamma hemma. Nova följde med Micke till jobb en runda. Det är SÅÅÅÅ varmt! Smälter här inne! Har det helt nedrullat på solsidan men fönstren är öppna och ytterdörren. Hela stället var som en sandlåda innan så jag var tvungen att dra ett varv med dammsugaren + tvättat och hängt en maskin tvätt. Myrorna var på återtågande så jag fick låna tillbaka sprayen från grannarna där den oxå varit effektiv =) Radar heter den och rekommenderas! Vem vill ha myror springandes överallt inne inkl på diskbänken? Not me!

Ska lägga över lite bilder till datorn om Elliot vill fortsätta sitta i babysittern och kolla på hajar som hajar en liten stund till ;-)

Igår var han jätteskrikig, inget hjälpte. Skrek i stort sett i 2½ timmar utan stopp, stackaren. Vet ej om det var magen eller värmen, tror det senare. Nova var jättevarm hon med och alldeles svettig. Lyckades trilla ur sängen så sen fick hon ligga inne hos mig, svalare med fläkten på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback