Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Today

Idag var vi först bara hemma och städade, tvättade och diskade tills 12.30 ca då Micke och Nova åkte på sitt håll (för att bada i Malmö) och 13.30 då jag, Philip och Elliot åkte på vårt håll, hem till Ebba och hennes familj på fika =) Philip och Ella lekte fint tillsammans, roligt =) Elliot var tyvärr inte speciellt nöjd med livet och ville mest bli buren men sitta ner, nej helst skulle jag stå ;-) Jaja, jag är van!

Efteråt blev det willys. Hann ej posta mina tradera paket idag. Jag HAR ju skrivit i mitt PM att jag sällan har tid eller möjlighet att posta flera ggr/vecka OCH uppmanat att läsa mitt PM. Känns som man har ryggen fri då. Hinner knappast allt jag vill hur jag än gör. Det känns som jag ständigt inte räcker till. Tyvärr. Tid till mig själv är bara att glömma, en dusch unnar jag mig varje kväll dock men jag hinner varken tvätta håret eller snygga till mig nämnvärt ;-)

Alla barn sover, eller iaf Nova och Elliot. Philip kollar nog på film i sitt rum.

Imorgon kommer Lotta M hit, skoj skoj =) Var sååå längesen vi sågs. När Nova var liten typ (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback