Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

planer

Nu ska vi snart bege oss till Folkets Park i Malmö. Nova älskar ponnyridningen =) Planterat lite blommor nu på förmiddagen. Philip är i skolan igen, han hade feber i förrgår så han stannade hemma igår.

Jag missade min bilbesiktning igår. Fick ingen påminnelse på mail och sms som jag beställt. Blir att betala halva summan, dvs 150 kr. Redan betalat in 300 kr nu med de andra räkningarna. Bokat om till 9 juni i Malmö. Närmre till Lomma men de hade inte tid förrän i slutet av juni och då har Micke börjat jobba. Föredrar att INTE ha 2-3 barn med mig dit ;-)

Måste avboka min klipptid jag har i övermorgon. Känns onödigt att gå dit, håret är fortfarande helt ok. Slingor behövs för det är lite polack-varning på mig ;-) Sen var det den där efterkontrollen, ska ringa och boka i eftermiddag.

På lördag ska vi till mitt jobb och hälsa på och lämna en chokladkaka som Mickes mamma är så snäll och bakar =) ♥ Nova ska sova där lörd-sönd. På lördag är det party hemma hos Alex =)

Vi (eller jag) börjar så smått planera inför Elliots dop. Det gäller ju att boka kyrka och präst redan nu. Han ska döpas 24 eller 25 juli och det är knappt 2 mån dit. Tänkte hyra lokalen här i vår förening. Även om det är både kostsamt och stressigt att ordna dop så är det himla skoj oxå =)

Nu drar vi.

Kommentarer
Postat av: Felixjasmine

Nice site, welcome to my

2011-05-18 @ 08:16:01
URL: http://felixjasmine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback