Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fika

Klockan ringde kl 7 och jag var ju inte jättepigg direkt men men. Var nog uppe 1½ timme inatt sen vid 3 stängde jag tv:n. Kollade på tv4 fakta varvat med animal planet. Rätt så bra program sådär mitt i natten.

Idag ska Isabelle komma förbi vid 11 på en fika. Jag har nog läget under kontroll här, ska göra en jordgubbspaj senare och städa undan lite.

Annars inga direkta planer för idag. ÖF imorgon igen men idag håller de stängt.

Nu åker Philip till skolan så hämtar vi honom senare.

Kommentarer
Postat av: jane

alla prigrammen som vi skaffade med boxen var guld när de va ammningsdax =) så nice att de alltid fanns saker på tv när man skulle sitta nån timme under natten flera gånger, alltid saker på tv =) då var de lättare att hålla sig vaken me lillen i famnen =)

Ett bra råd e att skaffa alla kanalerna =)

2010-03-02 @ 09:30:21
URL: http://thejade.blogg.se/
Postat av: Alex

hajhaj



vad är det för ryck lill tjejen har fått för sig? man ska sova å natten och vara pigg på dagen =) hihi.. hur var det på ÖF var det sig likt?



Ha en underbar dag gumman och du har du fått någon tid ännu?? håller tummarna att dte blir som du vill det är ju trots allt ändå DIN kropp...



KRAMAR

2010-03-02 @ 10:18:42
URL: http://saschas.webblogg.se/
Postat av: rebecca

Jane: Oj satt du uppe när du ammade, jag ammade i sömnen haha eftersom Nova ammade typ varje/varannan timme. denna gången kommer vi nog komplettera med ersättning tidigt eftersom jag måste orka annat än att amma. Hörde du pratat med bror din om gungan mm. kram



Alex: Ja eller hur, jäkla fasoner! Nej men de e andningen hon har det svårt med. Hoppas det går över av sig själv men tyvärr kräver det nog operation. Jodå ÖF e sig likt ;-) same old du vet haha. nej ingen tid...inte hört nåt alls. börjar ju närma sig. kram

2010-03-02 @ 21:31:37
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback