Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ÖF

Nu ska Nova och jag iväg och tanka bilen innan vi drar till ÖF. Körde Philip till skolan innan. Har lovat honom att efter skolan ska vi åka tillbaka till ÖF så han får vara där en stund. De har öppet till 16 idag. Jag har hunnit diska, bädda, städa och plocka, städa toan där uppe mm mm. Det känns som jag är anställd städerska här hemma, synd lönen uteblir ;-)

Annars inga planer idag men det kan ju räcka. Ska ringa min BM idag och höra lite om hon kan skynda på min remiss eller nåt.

Dopplern på tradera är såld nu. 155 kr gick den för. Ed Hardy kepsarna är uppe i över 300 kr båda två. Sen är det mest småsummor för skor och Novas kläder.

Jag var med i en budgivning igår om sååå fina hängslemiddjeans och vanliga muddjeans från POP. De blev alldeles för dyra för vad jag ville ge men ändå. Hade ju suttit perfekt på Elliot. Finns massa kopior för en betydligt mindre peng.

We´re off =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback