Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

skoskåp

Philip gillade gympan =) Redskapsgympa, samma typ som Nova går på. Idag var de bara 4 st. I vanliga fall 10 med Philip.

Varit på ÖF idag. Nova var tyvärr på ganska dåligt humör både där och sen när vi hämtade Philip på fritids så det slutade med att hon kissade på sig (som hon brukar göra när hon blir så arg) Sjukhusbesöket gick bra dock och min arm är så gott som återställd. Sjukgymnasten tyckte jag hade mycket bra rörlighet. Bra. Jag har som sagt inte legat på sofflocket direkt. Var inom Lidl sen och hämtade ett skoskåp mamma lagt undan. Jättefint och det är nu på plats i hallen. Passar in mycket bra. Ska fota sen när vi målat om hallen som vi ändå ska göra. Och den lilla väggyta vi har i köket. Vill ha det ljusare!

Det står Lalandia-planer på agendan om några veckor. Ja, jag ska stanna hemma =) Jag kan ju ändå inte bada för tillfället. Isf blir jag ensam hemma en hel helg! Snacka om egentid i massor. Men jag har planer på att måla bebis spjälsäng och Novas trip trap stol =)

Gick in i v 33 igår. Nu längtar vi efter vår bebis! (och jag längtar efter att inte vara gravid igen haha.....ALDRIG igen!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback