Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

sova middag is the shit =)

Micke är på villovägar och ska hämta vagnen i Bara haha. Han och hans "jätte-superbra-GPS". Mmm visst, det enda den gör, om möjligt, är att virra bort honom ännu mer. Nej tacka vet jag en hederlig KARTA istället, på köpet lär man sig var saker och ting finns och kan hitta dit fler gånger. Teknik är inte enbart positivt enligt min mening. Hoppas vagnen är fin iaf.

Philip har hosta och Nova är oxå krasslig.

Jag har fått sova middag idag =) Säkert i nästan 2 timmar. Gick upp och la mig med Elliot och hörde ungarna där nere att de förde liv (micke var ju hemma såklart) så drömde jag att de lekte väldigt högljutt ;-)

Elliot sover och Nova har oxå somnat till. Hon ska väckas alldeles strax, sovit i 5 min och max 5 till blir det. Funkade inte att locka med bad, choklad etc...DÅ är man trött.

Synd det är så blåsigt och kallt, blir att testa vagnen imorgon om vädret är bättre.

Vi var på bibblan innan, jag ordnade nytt lånekort: 10 kr =) Lånade 5 böcker till Philip och barnen fick låna varsin dvd film. Sen var klockan 13.20 och vi fick bråttom till skolan för att hämta Philip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback