Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Emmaljunga Scooter




Idag var jag i Trelleborg och hämtade hem denna skönhet ;-) Den är från -08 och jättefin! Kändes lite onödigt att köpa en ny, speciellt som den jag vill ha går på 2795 kr. Denna gav jag 850 kr för och då prutade jag en hundralapp iom körnningen. Nu letar jag en svart vinteråkpåse samt en svart skötväska.

Var på badet i Lödde en sväng idag och Elliot badade för första gången =) Han gillade det! Nova var helt vild och hoppade t o m från trampolinen =) Jag badade inte men jag kanske gör det i framtiden om jag köper en baddräkt, så naket med bikini och ja, ni som känner mig vet vilka superkomplex jag tyvärr har. Inte för att det är obefogat utan mer för att jag inte kan acceptera det. Efter badet blev det Mc Donalds sen hem. Jag körde till Tbg och Micke och Nova åkte sen och handlade på Netto.

Imorgon blir det jobb 7-14.

Säljes: Brio Race -05 grå/svart/vinröd. 500-600 kr typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback