Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Från igår =)

Igår var det fullt upp från tidig morgon till sen kväll höll jag på att skriva men jag la mig 20.30 ;-) Upp 4.30 idag så tur jag somnade runt 21. Var såå trött efter helgens bravader och slit. Elliot vaknade vid 01.30 och åt. Igår kom min moster, kusin och hans sambo hit. De väntar en liten pojke =) Beräknat till Elliots 1 års dag, dvs 26 april 2011 =) Bra datum tycker jag! Mickes kollega David och hans Rebecca och deras två barn Aleksander och Noel samt min syster och hennes Jocke. Hade väntat oss många fler men det kom inte fler. Det räckte ju som det var iofs, man har ju att göra ändå. Elliot var väl inte på strålande humör heller så det var mkt bärande medans man höll på och var i farten.

Philip blev JÄTTEGLAD åt xbox:et han fick =) Såklart. Det är det som han gillar allra mest nu, att speeeela ;-) Vissa restriktioner dock. Läxor och skolan går först. Inga sura miner när det är dags att äta, åka till skolan etc. Han ska även hjälpa till lite hemma oxå, inget avancerat men det slarvas en hel del med skivor som ej ligger i sina fodral, smutskläder lite här och var. Ja typ så. Sen kan man ställa in sin disk i diskmaskinen istället för på diskbänken. Småsaker tycker jag eller vad tycker ni? Med åldern kommer ju även mer ansvar. Vi ska utöka hans utomhusgränser oxå (vill inte eg) så han får gå lite längre i området. Till våren dock tänkte jag. Han ska gå hem från församlingen idag. Det är ju på samma gata men ändå en bit. De som går blir följda över vägen (30 väg men alla kör ju inte i 30 tyvärr) sen lär han småspringa hem. Vill han inte så hämtar jag såklart men det är ändå lite projekt att dra med två barn som inte vill gå/sitta i vagnen. Idag slipper jag dock för Micke slutar 13.30 redan.

Får se hur det går med Novas tandläkarbesök idag. Och öf planerna. Hon var jätteledsen igår kväll, hade ont i öronen. Inte det oxå. Hon och Elliot har haft lite ögonbekymmer i två dagar. Som ögoninflammation men nu är det borta. Utan salva. Aldrig varit med om det tidigare, att det går över utan salvan.


Kommentarer
Postat av: Robban

Hrrrmmm... Sambo?

Riina och jag är ju faktiskt gifta

och jag har ett vagt minne av att ni allezusammen var på bröllopet och på middagen... ;)



Tack för en härligt familj-ig fest!!!



Philip var på ett speciellt solo-humör igår, va???



2010-11-29 @ 20:00:01
Postat av: Rebecca

Haha ja du ser vad extremt lite sömn gör med ens hjärna, jag har ju inte ens nåt minne. Vänta ni bara ;-)



Japp, inne i spelets värld, fast så tycker jag han är ofta nu förtiden. Småsyskon tar mesta delen av tiden och han roar sig själv.

Tack för att ni kom och firade med oss =)

2010-11-30 @ 09:50:27
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback