Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hostigt

Ny dag om än tidigt =) Kollade precis mailen och det fanns ett från "klassmamman" i Philips klass. Jag har erbjudit mig att baka lussekatter till julshowen de ska ha i skolan på kvällen 7/12 =) Roligt att de hittar på något som de visar oss föräldrar.

Natten var okej. Elliot vaknade vid 22.30 och vid 03.30 och åt sen blev det morgon 4.30 i vanlig ordning. Nova har hostat hela natten stackaren och skrek nu vid 5 så jag gick upp och hämtade henne. Ibland är hon på ett HEMSKT morgonhumör men idag är det riktigt bra =) Hon leker lite med Elliot som oxå är pigg. Philips tv och två lampor var igång när jag gick upp. Jag somnar i regel innan honom om kvällarna. Redan ;-)

Nu blir det lite frukost och grejer här =) Sen får vi se, lutar åt öf efter att vi lämnat Philip i skolan. Behöver ordna en present till Philip som ska på kalas ikväll kl 18-20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback