Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag...

... är det kalas för Philips klass + killarna i hans gamla klass. 19 st med Philip som det ser ut nu. Några har lämnat att de ej kan komma. Ska ta Philip med mig senare till willys och handla in allt till kalaset idagoch till den stora dagen imorgon då det är FÖDELSEDAG med kalas för släkt och vänner ♥. Blir en busy helg. Tänkte att Elliot skulle veta det och låta mig sova lite längre än till halv fem men nä det blev halv fyra istället ;-) Jaja, jag är van. Jag gör iordning Elliot, ny blöja, klädombyte mm, gör mitt kaffe, går ut och tar en cigg och känner på vädret ;-), startar datorn, surfar runt, bloggar eller nåt. Tja....underhåller Elliot lite sen kommer de andra upp rätt snart och då äter vi frukost. Mmm, sen börjar det ju bli ljust snart oxå ;-)

Elliot sov faktiskt från 19.00-03.30 så det är jättebra =) ♥

Behöver dammsuga hela huset och städa toaletterna men det andra har jag gjort. Novas rum ser ut som det gör men det fixar inte jag. Hon ville inte hjälpa mig igår så jag bara öste in sakerna från nedanvåningen i hennes backar. Överfullt. Jaja. Så är det ju på barnrum, bara jag slipper ALLA saker här nere, här vill man ändå kunna gå fritt utan att snubbla och trampa på en massa saker =)

Philip hade haft kul igår på klasskalaset hos tjejen L. När vi satte oss i bilen sa han "Du mamma, nu när jag skulle gå, då fick jag en kram av henne!" hehe ;-) Philip har bacillskräck av värsta sorten och tjejer är inte så poppis, än. Men det tyckte han var lite kul haha.

Svinkallt ute! Kommer ihåg att det var jättekallt då för 8 år sen och mer än en meter snö. Det var en riktig vinter, så som vintrarna börjar bli nu igen.

Längtar efter min konsultation på citadellskliniken i Landskrona men det blir först om några månader. Spännande! Tänk om det jag velat så länge verkligen blir av. Ingen blir gladare än JAG =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback