Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

leksaker...

...överallt!! Shit alltså vad mkt grejer barnen har precis överallt. Vi har EN låda här nere där det är meningen att babysaker ska vara men där är lego, bilar, prinsesssaker, skor, badleksaker ja allt annat oxå. Nu är det utrensat och där uppe istället. Lådan har ett lock som nu går att stänga, ngt som inte gått på mkt länge ;-)

Philip är lämnad i skolan och vi ska snart iväg till öf. Tar bvc på vägen. Ska väga och mäta honom själv sen sätter jag inte min fot där igen. Ska ju byta bvc. Måste ordna det snart så han får en tid till 8 mån besöket då det är boel testet bl a.

Det var -4,5 grader imorse. Känns inte så kallt men det blåser inte idag så det är skönt.

Nu får man väl byta om. Vill helst inte gå i mjukisbrallor till öf, även om jag inte kunde bry mig mindre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback