Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova sjukling

Micke ringde mig på jobb igår vid halv nio och sa att Nova börjat spy. Jag fick ta mig hem så snabbt det gick. Hon var helt slut, lillgumman. Hon är som jag, hatar att spy. Det gör nog alla, men ändå. Fy det finns inget vidrigare! Jag jobbar inte idag. Tog Elliot inatt så hade Micke Nova nere på soffan. Gav Elliot mat vid 22.30 sen sov han till 4.30. Han käkade i sömnen då. Det verkar vara en bra lösning. Han lär ha somnat vid 18.30 igår som vanligt. Tvättat 3 maskiner tvätt. Ska vila lite nu innan barnen vaknar igen.

Fars dag idag och det ska vi fira så gott vi orkar när pappan i familjen har vaknat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback