Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

öf

Idag får vi pallra oss till öf. Nova klättrar på väggarna. Det gör inte jag. Igår var vi på H&M runda både på novalund och burlöv center men nej, slutsålt. Vafan. Hittade en finfin body till Elliot för 50 kr, nersatt från 79.50 kr.
En jag varit ute efter länge =)

Philip ska till församlingen kl 10-16 så vi kör direkt till öf efter att ha lämnat honom där. Får se hur länge vi stannar där. Micke slutar 15 och jag ska jobba 17-22. Natten var okej. Elliot vaknade ca 01 sen 04 igen. Tror jag, man är ju inte piggast där mitt i natten. Mixke tog honom vid halv sex eller när det var men jag hade så ont i rygg och nacke så jag kunde inte somna om. Igår somnade jag på soffan 19.30. Vaknade 21 och gick direkt och gjorde mig iordning, fixade ma till till Elliot, flaskor, termos mm sen bar jag upp Nova till hennes madrass. Hann somna sen skrek hon så fick bära in henne till min säng. Micke kom hem och tog in henne till sig. Tror jag ska lägga mig direkt när ungarna somnat. Roligt liv man har då ;-) Känner att jag inte orkar mkt längre. Igår morse var det morgon kl 03 (!!) Då var Elliot superpigg och tänkte inte alls somna om. Tur jag kunde sova sen från 6 till 8 ungefär. Idag gick det inte för Micke började jobba redan 8.

Imorgon kväll har Philip föreställning med församlingen. De har jobbat med en musikal nu på höstlovet så det ska bli skoj att se vad de sysslat med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback