Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bad & kalas

Bara jag och Elliot hemma. De andra har åkt med Johan och Alfie till badet =) Nova är ju stammis på de flesta bad men det var ett tag sedan Philip var med. Han har simning med skolan men det är inte samma sak som att bara bada och leka. Jag vill oxå bada, jag vill verkligen det. Tyvärr sätter jag stopp för det själv.

Elliot somnade en halvtimme innan, då passade jag på att lägga in tvätten från igår och det var inte lite! Det är det aldrig. Diskmaskinen är tömd och det är undanplockat, the way I like it ;-)

Klockan 13 ska vi på Adrians 1 års kalas i Malmö =)  Annars inga planer men det kan ju räcka. Nova är förkyld och Elliot oxå. Tror Micke är på G med. Jag hoppas klara mig men det brukar jag göra. *peppar peppar*. Elliot har vaknat ett par extra gånger inatt pga förkylningen men annars går det förvånansvärt bra tycker jag =) Han käkar vid 23-01 nånstans och sen vid 4 igen. Morgon gör han vid 6.30 om han lagt sig 19-19.30. Lägger han sig 20 eller lite senare blir det morgon 7.30 som igår.

Nu vill jag ha upp buden på mina tradera auktioner lite =) Kanske något av intresse t o m? Blandat flick- och pojkkläder stl 68-98 typ =) becca81 heter jag där inne! www.tradera.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback