Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag är bara jag och lilleman hemma...

...men det är ju inte så bara ;-) Ännu en natt from hell! En natt till orkar jag men sen vete fan. Förkylning förkylning. Ingen feber dock =) Nova är förkyld och hostig men ingen feber så det blev dagis idag. Hennes hosta kommer smygande om eftermiddagen/kvällen så nu på dagen är det mest näsan men även den är betydligt bättre under dagarna.

Elliot nannar lite i gungarn. Jag borde direkt ha lagt mig till att vila men eftersom han de senaste dagarna varit KLÄNGIG och inte accepterat annat än att bli buren ser hemmet oxå ut därefter. Har vikt lite tvätt och lagt in, kört igång en ny maskin, varit ute med sopor, bäddat och plockat undan. Diskmaskinen tar jag sen, orkar ej skramla med det nu.

Philip ÄLSKADE barngruppen på församlingen igår =) Det var jag nästan 100 på att han skulle göra, känner ju min son =) De hade först haft lite fri lek,ätit mellis,  sen bakat kanelbullar (kanelbullens dag igår ju) sen ritat av varandra på stora papper oxå lekt lite till =) Så nu kommer han gå där varje måndag 14-16. På höstlovet anordnar de en musikal tillsammans med de barn som vill vara med och det ville Philip =) Månd-onsd och föreställning på torsdagskvällen (hoppas Micke kan byta kväll annars blir det tufft att dra dit de små ensam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback