Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ingen vila ingen ro...

...upp kl 4 igen. Elliot vill helt enkelt inte sova mer då. NU sover han, somnade i bärselen medans jag passade på att röja och städa lite. Jag lämnade huset i totalt kaos igår kväll. Man kan inte orka allt. Prioriterade lite läsning med Philip, vi (jag) läser ju Kalle och chokladfabriken. Sen la jag mig kl 21. Vaknade 01 av Elliot, matade och nattade om. Klockan hann närma sig 2. Sen två timmar senare var det dags, täppt och snorig och lille ville inte äta. Upp och byta blöja, dricka kaffe och leka lite.

Söker ju jobb för fullt som ni säkert läst. Ska börja jobba i januari och har inget direkt att gå tillbaka till. Hittade ett där de söker personlig assistent till en 3 årig flicka med en grav CP skada, sondmatas, epilepsi mm. Dg, natt och kväll så inte aktuellt för mig men jag började tänka. Det är lätt att klaga och gnälla när man är trött eller barnen trotsar och bråkar nonstop men tänk att hamna i en sådan situation...Jag har 3 fina friska barn, måste försöka se förbi tröttheten. Det är bara tillfälligt, så tänker jag varje dag. Ta en dag i taget, det blir bättre.

Igår efter dagis/skola blev det en tur ner till ån för att mata ankorna. Hem och vända, Elliot somnade i bilen. Senare blev det lekplatsen eller lekparken som Nova säger =) Hem och äta middag sen lägga barn, läsa läxa mm.
Ska vila lite nu, snart är det dags för morgongrejs. Klockan börjar ju närma sig normal tid att gå upp ;-)

Får se om det blir öf idag, isf endast för Novas skull.

.....................

Ingen vila, Elliot vaknade nu så dags att mata mm. Jaja, en annan gång eller i ett annat liv ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback