Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jobb jobb jobb


Jobbat i helgen, 15-23. Söker nu jobb för fullt. Börjar känna mig aningens stressad. Behöver desperat ett jobb tills årsskiftet. Helst tillsvidareanställning och minst 75%. Gärna natt har jag kommit fram till. Jag får stå ut. Tror bara det är jobbigt i början, tills man vant sig. Barnen sover, eller Philip kollar nog på tv.

Idag har vi varit och hälsat på Emma B med barn ute i Genarp =) Var ca 1 år sedan vi sågs så det var dags tyckte vi ;-) Sjukt vad tiden går. Vid 15 var det utvecklingssamtal för Philip. Imorgon är det BVC besök, 6 månaders med läkarbesök. De får kolla Elliots öron oxå för jag tycker han tar på högra örat hela tiden nu de senaste dagarna. Tippar på 8900 gram och kanske en 71 cm. En bra bit större än syskonen vid den åldern. På onsdag skulle jag jobbat 17-22 men det är ju föräldramöte så jag får hoppa. Ska jobba 7-15.30 på söndag så det ordnar sig.

Letar bil för fullt gör vi. Eller Micke har hållt i det projektet ni i flera veckor. Mitsubishi Space Wagon, Seat Alhambra, Ford Galaxy eller liknande. Får se hur det går. Känns ju som man köper grisen i säcken hur man än gör tycker jag när det gäller begagnad bil. Ny är inte att tänka på, men man kan ju få drömma ;-)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi har en Mitsh Space Wagon och vi har varit supernöjda med den bilen. Dock vill vi har en 5-sitsig bil nu, då vi sällan eller typ aldrig är mer än 5 personer som åker bil samtidigt =)

2010-10-21 @ 16:15:33
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har en Seat Ahlambra =) Detta är vår andra o vi stortrivs med den.

Kram

2010-10-21 @ 21:07:56
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: Rebecca

Tack för svar =)

2010-10-21 @ 21:42:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback