Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jobb

Det har varit mysigt att bara ha Elliot och Philip hemma. LUGNT och tyst framför allt. Men det är som Philip sa så fort vi satte oss i bilen för att lämna Kirseberg: "Man saknar henne redan" ♥

Vi har varit på ICA och småhandlat. Hunnit tvätta och hänga en tvätt. Elliot är inne på sin andra sovrunda och jag käkade precis frukost. Bättre sent än aldrig. Micke är iväg och hämtar hem lillan nu =) Vid halv tre drar jag till job och stannar där till 23 ca eller man kan ju hoppas på att få gå lite tidigare. Imorgon är jag lovad sovmorgon *SKÖÖÖÖNT*

Om jag inte skriver något nytt om nätterna så är det fortfarande såhär ungefär: Vaknar första gången mellan 01-02 och sen varje/varannan timme fram tills 6-7 då vi går upp ;-) Men jag lever och är otroligt tacksam för mina fina ungar. Det är liksom de som gör mitt liv och min vardag. Tänk innan barnen, vad fan gjorde man då av tiden. Satt och rullade tummarna? Spelade kort? Såg något meningslöst på tv? Jag har ingen aning. Tråkigt hade jag säkert ;-)

Snälla snälla Denice är klar med bilderna nu....sååå fina! Tusen tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback