Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kalas x 2

Idag är det två kalasar som Nova säger ;-) Hon är TAGGAD =)) Hon och Micke ska strax iväg och handla presenterna. Igår var det stora röjar dagen här hemma så då hanns inget mer än det förutom tvätta och sen blev det pizza för ingen orkade laga mat ;-)

Jag höll på precis HELA dagen igår med att röja, rensa och städa på vinden men så blev jag oxå FÄRDIG! Skönt! Jag är en sådan person att när jag väl börjar kan jag inte sluta utan vill bli klar. Malin berättade att de har en nära vän som personligen kör lastbilar med leksaker och kläder till ett barnhem i Baltikum. Det tyckte jag lät mycket bättre än att stå och sälja på nån loppis. Orka liksom. Och nu blir det till ett väldigt bra ändamål. Barnen har skänkt 2 fulla sopsäckar med mjukisdjur och sen blev det 4 fulla sopsäckar med barnkläder! Jag har sparat en del speciella kläder som barnen haft som små bebisar samt 2 stora kartonger från stl 80 till stl 128 till Elliot som Philip haft. När jag kollade igenom kläderna märkte jag att det var ca från stl 116 (5 år) som de slits mycket mer. Hål på knäna och sådär så allt innan den stl är fint, t o m byxor. Jag är ganska noga med barnens kläder (synd att inte de oxå är det ;-)) Hittade en t-shirt jag gjort på öppna förskolan när Philip var liten. En tröja i stö 110/115 (!) med hans 9-10 månaders handavtryck =) Yes, det var lite känslosamt där uppe igår när jag hittade lite av varje ♥

Har tagit bilder av hur vårt nya sovrum och Philips nya sovrum blivit men hittar ej sladden så jag måste nog lägga in dom i den andra datorn istället.

Tömde mobilen på bilder, enjoy:



Laddar såååå sakta så jag pallar ej fler. En annan dag eller med ett annat internet ;-)

Nu blir det VILA för E sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback