Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

kvart över nio...

...och jag har nyss satt mig i soffan. Nova somnade i soffan ca 19.30 när Sanna och Alfie var här. Lilla gumman måste ha varit jättetrött för så gör hon aldrig annars. Philip är precis klar och har gått upp. Elliot somnade runt 20. Röjt undan leksaker och diskat. Känner mig lite illamående och ännu mer trött av penicillinen. Drygt.

Imorgon blir det öf vid 10-13.20 ca så hämtar vi upp Philip i skolan på vägen hem. Han är jätteduktig och sitter och väntar på oss innanför staketet på skolan. Idag satt han och läste en Bamse tidning han fått i skolan =) Jag ska jobba 17-22 imorgon. Tar Philip med mig in och lämnar honom innan jobb. Sen är de bröllop på lördag 15.30. Då "lånar" vi honom igen eftersom det inte är vår helg att ha honom hos oss.

Nu är det strax dags att släcka ner och gå och lägga sig. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Svensk

Rasist? Du röstar väl inte på SD?

2010-09-04 @ 11:52:23
Postat av: Rebecca

Svensk: Va?

2010-09-04 @ 21:27:45
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback