Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Målning

Vi målar för fullt. Två lager och det lär krävas minst ett till. En liten paus nu bara medans det torkar. Jag ska hämta Philip kl 13.30 och då ska vi iväg och shoppa byxor (jeans typ) till honom, en almanacka (min hemmagjorda funkar inte längre haha) och handla mat på willys.  

Imorgon är det dagis för Nova. Det märks att hon inte är van vid att vara hemma. Vanligtvis är vi på ÖF måndagar och fredagar men var inte där varken i fredags eller idag då Micke är ledig.

Igår var min mamma, syster och hennes sambo Jocke här. Vi åt god äpplekaka de hade med sig =) Gick en tur till lekparken (Nova säger så istället för lekplatsen =)) Passade på att rösta när vi ändå var ute. Det var helt självklart vad jag skulle rösta! Man blir ju rädd var detta landet är på väg...

Sanna och Alfie var oxå här en runda på förmiddagen. Båda hade blivit väckta av barn vid 6 tiden, vad ska man göra så tidigt en söndag liksom.

Ska göra mig klar nu så jag kan åka mot skolan. Mer färg ska inhandlas oxå på Bauhaus. Hoppas vi hinner med en fika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback