Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Målning~~gympa~~städning

EXPEDIT Bokhylla  Bredd: 149 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg

En sådan här har vi hemma (fast i bok) och har haft i många många år. När jag bodde själv med Philip i vår etta delade vi på den, leksaker längst ner och sen mina grejer längre upp =) I trean på Nobelvägen hade jag den själv med mina grejer i vardagsrummet. Sen har Philip haft den i sitt rum både när vi bodde på Gryet och nu här. Mycket bra och användbar. Visst, den är lite sliten och repig (och skadad) men den funkar och sväljer otroligt mycket leksaker, böcker, spel etc. Just nu har han 4 blå backar och 4 röda backar. I plast, trist. Skulle vilja ha 8 st sådana här istället. Nu när han är lite äldre, ska byta rum och allt. Omväxling förnöjer =)

AGEN Korg vit Bredd: 30 cm Djup: 30 cm Höjd: 24 cm  BRANÄS Korg  Bredd: 32 cm Djup: 35 cm Höjd: 32 cm  Vita eller bruna?

Annars har vi idag hunnit med en del idag. Gympa i förmiddags, städat och röjt här hemma. Organiserat Mickes garderob samt min strumplåda (min garderob är proppfull och det en utmaning att ens öppna den...) Satt lås på Novas garderob eftersom hon bytar kläder 15 ggr om dagen. Det är verkligen bra att hon kan klä sig själv och hon ÄR jätteduktig, matchar bra och allt MEN det är inte lika kul att stå och vika femtioelva plagg VARJE kväll! Tömt Philips rum sen dammsög jag även där inne och resten av huset. Imorgon är det tänkt att vi ska börja måla där inne. Vi börjar med hans gamla rum som ska bli vårt. Philip får väl en chock imorgon när han kommer hem (kommer redan kl 11 för han ska på kalas kl 12.30-15.00.) för alla hans grejer har vi tryckt in i den nu ombyggda hallen där uppe (som ska bli Elliots rum när renovveringen är färdig.) Rörigt och snacka om massa saker på liten yta =) Han brukar tycka sånt är spännande ;-) När vi är klar med det rummet så flyttar vi in och målar sen vårt gamla rum som Philip ska få. Först då ger vi oss på Elliots nya rum samt hallen uppe. Happ, vi får se hur mycket man hinner med tre barn hemma =)

Nu ska jag slösurfa efter att ha slitit hela dagen. Jag fick sovmorgon 7.30-9.00 imorse och thank god för det!! Guld värt ♥


Kommentarer
Postat av: Olaveline

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:26:53
URL: http://olaveline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback