Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

öf

Elliot har precis somnat så vi väntar lite med att åka till öf. Vi brukar vara där till sångstunden 10.30 sen är det fika kl 11.

Tuff natt som vanligt. Nova var jätteskrikig, snarkade och höll på så vid 23 gick Micke in med henne och la sig i hennes rum istället. Det här med att sova tillsammans verkar vi få vänta med. Barnen blir väl stora nån gång ;-) Jag la mig 22 och vid 00 hade jag fortfarande inte somnat. Elliot vaknade av Novas skrik sen har det varit VARJE timme natten igenom. 6.30 orkade jag inte ligga kvar. Gossen var klarvaken och jätteglad =) Jag var inte lika pigg. Enda anledningen att man orkar är för att man inte ha något val. I guess...Det är ingenting jämfört med andras problem just nu. Tänker hela tiden på min vän som genomgår något av det värsta man kan vara med om. Berättade för barnen igår eftersom de var med när jag fick reda på det. Nova förstår väl lite grann och tyckte det var jättesynd. Philip förstår desto mer och sa att jag haft sån tur. Det har han verkligen rätt i. Jag har haft tur och jag är så lyckligt lottad. Därför försöker jag se det så vid svåra stunder när orken tryter.

Ska diska lite flaskor och packa skötväskan. Kanske ta bort mitt shockrosa nagellack innan öf ;-)

Elliot är vaken, inte lätt att sova med en storasyster i huset ;-)

Hoppas Sannas syster är inne och föder barn nu =) OCH att det sätter igång för Malin med som var beräkad till den 1/9 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback