Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

zzz

Jodå det är uvi jag åkt på. Så inte trevligt då. Men inte så mycket att göra åt det nu, bara att käka penicillin och se glad ut =)

Fick sovit lite innan, ca 30 min. Mycket behövligt. Ställde klockan på 13 så jag skulle hinna till apoteket innan dagis och sen skolan. Hämtade Nova först idag som jag lovade henne imorse och det var hon glad över =) Philip satt och väntade på oss när vi körde förbi skolan prick halv två.

Nu sover Elliot. Barnen är över hos grannen och leker. Att jag är trött är e grov underdrift. Det här med sömnen är ett stort problem i vår familj. Nova är ju 3 år nu och sover fortfarande inte hela nätter. Hon sover inte själv heller, måste ha en av oss hos sig och det blir ju Micke eftersom jag har lilleman. Hade man bara fått sova lite bättre om nätterna är det ju lyx med småbarn ;-) nåja, man ska inte klaga. Jag är OTROLIGT glad och stolt över mina barn, hur dåligt de än sover ♥ Det finns de som hemskt gärna vill ha men tyvärr inte kan få några biologiska barn.

Elliot är vaken, det var en powernap på 40 min!

Idag kom fotona jag framkallat så nu ska det göras doptackkort och skickas ut. Bättre sent än aldrig =)




Kommentarer
Postat av: Aja beautyblogger bloggar bebis

Ush...måste vara jobbigt det med sömnen...stackare! kram på dig

2010-09-02 @ 10:09:29
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Angela: Ja det är rejält jobbigt. Man blir en annan person med så lite sömn. Hoppas på snar förbättring =) Kramar

2010-09-02 @ 12:02:58
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Aja beautyblogger bloggar bebis

jag håller tummarna för dig! vet hur man blir av för lite sömn...kram

2010-09-02 @ 13:10:01
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback