Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

uvi?

Nu är barnen iväg, Philip i skolan och Nova på dagis. Lilltjejen ville inte gå till dagis idag, var ledsen när jag lämnade henne =( Men jag vet ju att det går över. Inte konstigt såhär i början heller. Hennes första riktiga dag igår. Tror det går lite bättre när Micke lämnar. Ringde och kollade med dem precis och jodå, hon var glad igen ♥

Elliot vaknade redan 23.30 igår kväll sen var det varje/varannan timme till 4.30 ca. Därefter ville han inte somna om utan var hur pigg och glad som helst *gäääsp* Det var bara att pallra sig upp och byta blöja mm. Sen somnade han 6.30-7.10 ca. Blir myclet kaffe och mnga cigg idag för att klara dagen.

Dessutom vekar jag ha fått uvi. Inget skoj alls. Såklart. Micke bokade en tid till mig idag på VC. Vi får se vad som händer. Just nu kämpar jag för att hålla mig. Lättast är att sitta ner så jag får väl göra det de timmarna det är kvar....

Ikväll är det föräldramöte på Philip skola. Jag och hans pappa ska dit. Elliot tar jag med mig så passar ju syrran de andra barnen eftersom Micke ska jobba. Rätt lägligt ändå att han ska jobba kväll eftersom han då börjar senare och jag slipper ta med mig Elliot till VC. Inget ställe för bebisar/barn om man inte måste ta med dem.

Fick sålt våra soffor igår. 2000 kr. Köparen var här i förrgår och bestämde sig, betalade mm. Sen ringde hon upp igår och sa att det var repiga och att de hade tryckt ut dem genom dörrarna OCH att det var tal om att t o m få ut dem genom ett fönster istället (!) Hon var ju här och kollade och de var i mycket bra skick. Och att de skulle ha tryckts ut? Nej. Vinklas ut genom dörren är en annan sak....Folk alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback