Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bestämt

Var hos läkaren idag efter jobb och jag har velat fram och tillbaka. Pratade med honom om hur jag tänker, hit och dit fram och tillbaka. Jag som aldrig har svårt för beslut innan känner inte igen mig själv. Vad fan är det med mig liksom? Kom fram till något som jag kommer ringa och ändra imorgon för nu har jag bestämt mig på riktigt. Implantat är ingenting för mig. Det är inte jag. Jag vill ha det naturligt. Sen "behöver" jag inte det eftersom jag är nöjd med storleken jag har nu. De kommer räcka med ett lyft och jag vet att jag kommer bli jättenöjd =) Magen är prio ett och den kommer oxå bli jättefin! Jag ser verkligen fram emot detta som kommer inträffa den 10 maj kl 08.00. Nervös lär jag väl vara och inte lär jag få röka. Kommer sluta senast på Elliots 1 års dag då det är 2 veckor till OP. Får hitta på något annat att lugna nerverna med ;-) Berättat för chefen idag oxå så hon fixar in en vikarie för mig. Hon ska säga upp sig meddelade hon på mötet idag. Kom fsom en chock för mig men inte för många andra verkade det som.

Vi måste snart planera kalas och bjuda in och sånt =) Jag tror det blir den 1 maj på eftermiddagen.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

naturligt e alltid finast! Blir sakert bra med ett lyft bara. Kram

2011-04-13 @ 23:35:25
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback