Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Han går =)

Ja nu kallar vi det gång även om han tagit stapplande steg i flera veckor. Idag var det annorlunda. Han liksom går på ett annat sätt, mer självsäkert. Istället för att sätta sig ner, krypa och ställa sig upp när det är ett kort avstånd, går han nu istället =) Stora killen! Vi lyckades filma det ;-) Tand nr 4 är på G. De två där nere är nästan uppe, en framtand uppe är uppe en bit och den andre på G!

Idag har jag lagt ut MASSOR av kläder på blocket. Orka loppis liksom! Detta var tillräckligt mkt jobb tycker jag med att sitta och räkna hur mycket av varje och vilken stl och sen fota och lägga upp. Men men if it means money I´m on ;-) Micke la ut lite leksaker, gubbar och sånt och fick sålt det idag =) Snabba ryck.

Jobb hela helgen så jag kommer antagligen lysa med min frånvaro här. Hoppas det slutar blåsa snart, man kan ju knappt gå ut. Dörren flyger upp så fort man ens tänker på att öppna den!


Kommentarer
Postat av: Pilla

wow det är stort när de börjar att gå!! stora killen :)

kram

2011-04-11 @ 08:22:57
Postat av: Angela

Åh så stor han har blivit :-) Har blivit rätt mycket längre väl? Vi måste ses snart.



(Det kommer gå bra idag! Om du inte skriver resultatet i bloggen så får du gärna skicka ett sms! Vill veta så klart.)



Många kramar!

2011-04-12 @ 08:27:53
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tänker på dig Idag Kramar

2011-04-12 @ 12:42:45
Postat av: Rebecca

Tack vad ni är snälla! Jag har varit skitnervös och ledsen men nu är det över =) kramar

2011-04-12 @ 21:17:25
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback