Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tankar

Tänkte egentligen inte skriva om detta i bloggen. Varför vet jag inte, jag har inga problem att bli personlig när det gäller mig själv. När jag i förra veckan var på konsultationen i Landskrona påpekade läkaren en förändring som jag sett sedan ca 2-3 månader tillbaka men inte tänkt vidare på. Undrat när det skulle bli som innan igen typ. Tänkt att så kan det kanske bli när man ammat 3 barn, gått upp och ner mkt i vikt, hormoner hit och hormoner dit osv. Detta behöver inte betyda något alls. Kan oxå betyda det värsta. Tills dess ska jag försöka att inte tänka på det. Lättare sagt än gjort. Såklart. Men nej, jag vill inte tänka på det värsta innan jag ens vet något mer. Mammografi 12 april.


Kommentarer
Postat av: Unni

Hoppas verkligen att det inte är ngt!! KRAM

2011-04-01 @ 23:55:13
URL: http://dunsa.blogspot,com
Postat av: Pilla

tänker på dig! ska själv på mammografi så snart jag slutat amma.

kramar

2011-04-02 @ 15:16:10
Postat av: Aja

Men ush! Stackars dig :-( Men det är säkert ingenting! Kram

2011-04-08 @ 08:17:27
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback