Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

2 veckor

Är på jobb. Strax klar med första rundan sen blir det "lunch". Vi äter ju inte kl 12 som de flesta andra eftersom vi då jobbar som mest. Går ner mina + kilon just nu och det går bra. Bara 3 kg och 1-2 är redan borta. Går rätt fort när jag bestämmer mig :) Efter det är klart ska jag börja styrketräna. Kortet köptes igår men idag kan jag inte träna, Micke har bytat kväll och ska jobba till 21.30. Då har jag redan lagt mig. Förhoppningsvis. Rutiner rutiner för oss nu med 1 barn i skolan och 2 på dagis. Mer pengar vilket är det bästa av allt. Fan vad det suger att VARJE månad behöva vända på varenda krona. Nu ska vi spara till utlandssemestern nästa sommar :) Längtar efter soool och värme vilket denna sommaren ju var snål med :( 2 v idag med plåster. Går bra. Ska köpa nya idag men lägre styrka. Annars rullar det på. Mest jobb och vardag med familjen. Ska bli skönt att ha träningen 3 dagar i veckan ca sen andra dagar tänkte jag ut och gå/jogga. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Amélie

Will be nice to have you next summer in sunny France :)

Love and miss you all.

2011-09-04 @ 10:01:14
Postat av: Amélie

Will be nice to have you next summer in sunny France :)

Love and miss you all.

2011-09-04 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback