Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Återbesök på Citadellkliniken i Landskrona



Bokade ett spontanbesök på kliniken idag och de hade tid en timme senare så kl 11 var jag och Nova där. Dessa bilder fick jag + några före och efter bilder på brösten oxå. Ungefär samma skillnad, dvs enorm! Min kirurg sa även att nu är det fritt fram att träna magen, inte stenhårt såklart men det är inga övningar som är förbjudna. Jag trodde det var efter 6 mån, läst det någonstans. Så nu blir det att köpa gymkort och sätta igång!

Första dagen idag med nikotinplåster, tog sista ciggen igår eftermiddag. Hade inget plåster förrän runt kl 10 idag och tiden innan dess var....vi kan säga mindre rolig. Efter plåstret kickade in (högsta dosen...) var och är allt prima =) Tror mitt beroende är väldigt starkt tyvärr. Jag hoppas verkligen detta ska funka, vill så gärna. Vill inte bli sjuk och förkorta mitt liv. När jag sa till Philip att jag skulle sluta (tror det var för några dagar sedan) så sa han "Wow, ska du? Grattis!" Det säger ju allt...Och ja, det är ju verkligen grattis.



Dammsugarpåsarna kom idag som vi beställt på nätet! Har dammsugit nedervåningen och JÄVLAR vad skitt! Skönt nu när det inte fastnar massa grus, sand, smulor och skit under fötterna ;-) Ska ta övervåningen när Micke kommer hem, (ca kl 18.30) nu orkar jag bara inte.

Efter återbesöket i Landskrona satte jag Nova i vagnen med lite fika och tog en powerwalk ner i byn på en timme =) Najs! Sen blev det lite att äta och hämta lilleman på dagis kl 14. Allt hade gått bra, han hade varit lite trött bara och lite gnällig. Sovit en timme. Sen blev det öf till kl 15 när vi hämtade Philip på fritids. Första skoldagen för honom idag och ni kan ju tro han var lite nervös imorse ;-) Stora killen har börjat 3:an!

Kommentarer
Postat av: Aja

Shit vilken skillnad! Blev ju jättefint!

2011-08-22 @ 11:39:15
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej är det du på bilderna med bukplastiken?
Isåfall wow vilken skillnad. Vilken kirurg gjorde det hos? Är det fettsugning också ?
Med vänlig hälsning Caroline

2015-04-27 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback