Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bak och kalas nr 1

Så var det kväll igen och barnen leker med bilbanan alla 3. Ska lägga Elliot nu halv åtta sen Nova strax därefter. Philip får kolla lite på tv/film i sitt rum innan han somnar. Är trött idag, dålig natt med en lite förkyld Elliot och vi har haft mkt att göra. Barnen har inte direkt varit så samarbetsvilliga heller. Inte alla dagar kan vara på topp, så är det ju. Haft kalas för Nova idag, Mickes familj och imorgon kommer min familj för att fira prinsessan. Bakat muffins och kanelbullar idag och Micke gjorde en smarrig tårta med rosa marzipanlock på :) Sen 3 rosa rosor och 4 ljus såklart. Jättefint! Min sista semesterdag imorgon men tycker det räcker nu ;) Micke åkte till jobbet vid 18.30 och kommer hem runt 00.30/01.00 inatt. Hoppas på att få sova hela natten!

Kommentarer
Postat av: Aja

Ha ha!



Ja du har några små att välja på om du vill låna ut dom :-) Jag undrar hur du orkar? Fast man växer väl in i uppgiften? Elliot lånar jag gärna men bara om jag får koppel till, han är så snabb! :-)



Allt bra här, hur är det med er?



Kram

2011-08-22 @ 11:37:54
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback