Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Magbilder, 3 mån efter full bukplastik



Som sagt, jag är jättenöjd! Önskar bara han kunde tagit lite på sidorna, det som vi kallar lovehandles men det blir att TRÄÄÄNA bort såvida han inte kan fettsuga det gratis men det tror jag ju inte. Vår ekonomi är inte så sugen på en ny sjukskrivning och jag är verkligen INTE sugen på en ny tid med gördel haha. Bilder på före och efter bröstlyft kan jag ju inte lägga upp i bloggen men även där är jag jättenöjd. Bara ärren som är under brösten är rätt så röda och bredare än. De runt bröstvårtorna och neråt är jättetunna och helt vita, syns knappt =) Men även på delar av de breda ärren ser man att de börjar ljusna. Tror fortfarande inte att det är sant ibland. Min dröm har blivit verklighet, vad ska man nu drömma om liksom ;-)

Tejpar magen fortfarande och tänkte göra så i 3 mån till, allt för att ärren ska bli så fina som möjligt. Dock slarvat med brösten (under då, de andra ärren är redan fina) men de sitter liksom under bröstvecket så syns inte och den enda som ser ärren förutom mig bryr sig inte ;-)

För er som glömt eller inte sett hur det såg ut innan:


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja vilken enorm skillnad =) Förstår att du är nöjd.



Jag förstår att du inte vill lägga ut bilder i bloggen på brösten =P men vill du visa mig över msn får du gärna göra det =) Har en kompis som ska göra lyft, men hon vet inte om hon måste fylla i också...



Själv är jag sugen på att fylla i lite grann... Jag har gått ner 8 kg och tappat brösten helt =S De hänger inte, men det är tom pung lixom =(



Ha det bäst!

2011-08-17 @ 09:55:58
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Evelina Hellström

wow, förstår att du är nöjd vännen! du ser ut som värsta Barbien ju ( på ett bra sätt alltså) kram

2011-08-17 @ 09:57:16
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback