Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mitt nya liv har börjat

Känns bra att ha startat upp lite hälsosammare nu inför jobbstarten. På måndag är det dags för mig att återgå till jobbet efter exakt 30 dagar ledigt. Skönt med lite rutiner igen, astidiga morgnar, stress och sånt ;-) Ska köpa gymkort så fort det går. Inte fel att träna upp armar, ben, rumpa, rygg mm. Nu när jag fick klartecken från läkaren är det bara att sätta igång!

Började dagen idag kl 6 av att Elliot tyckte jag skulle gå upp. Lovat Micke sovmorgon (som jag genast ångrade ;-)) Lämnade Philip i skolan 8.15 sen lämnade Micke Elliot på dagis kl 9.15. Nu är jag hemma med en tuggummitjatandes 4 åring ;-) Hon har ett tuggummi men vill ha nytt och fler i munnen...

Var ute på powerwalk både igår och idag. Nova och jag har bestämt att vi ska cykla och hämta Elliot kl 14 sen tar vi bilen kl 15 när vi ska hämta Philip på fritids. Sparar pengar och lite extra motion. Micke jobbar till kl 22 ikväll.

Förbereder middagen redan, typ omöjligt att laga middag med en 15 månaders som klättar upp på fönsterkarmen hundrasjuttioelva gånger per dag ;-) Allt ska gå snabbt, lätt och okomplicerat när man är själv hemma med alla 3.
Öppnar paket från Frankrike! Merci beaucoup =)) The kids really loved their new toys! Thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback