Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

På jobb

Är på jobb och har en lucka. Fiiiint väder och varmt. Så jävla typiskt när semestern är slut. Nova är hemma med Micke, hon hade 38 i temp igår så det blir vab idag sen imorgon är vi lediga båda men får se om Micke får ta igen lost time då. Igår hämtade jag kl 14.30 och det hade gått bra. Blev öf efter till kl 16 för lite fika, lek och pyssel :) Rökstoppet går bra, kör på med mina plåster och powerwalks för rastlösheten. Försöker att inte äta onyttigt och att äta regelbundet. Jag har alltid blivit ett mindre monster när jag blir hungrig så det gäller att undvika det. Snart lunchdags då mao ;) På fredag blir det att köpa gymkort och sen köra styrketräning 3 ggr i veckan ca. Ska varva det med kondition för den är i botten, hår dock rätt snabbt att träna upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback